One Moment With you: Del 31

-Ja, det är det många som tror, men Antonia när hon träffade mig så trodde hon att jag var ett emo, sa Emma och kollade på Antonia som hade börjat fnittra.
-Men du hade ju svart hår och såg helt deppig ut! sa Antonia försvarande.
-Jag skulle inte kunna tänka Emma som ett emo, sa Liam med en suck och sen ryste han till.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nialls perspektiv
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
 När vi alla satte oss vi brasan och hade ätit satt vi alla bara och pratade.Emma och Antonia berättade om minnen dom hade när dom fortfarande gick på högstadiet.Dom fick fråga varandra gång på gång vad orden var på engelska och vi var inte mycket till hjälp eftersom vi inte förstod deras svenska.
-Men,vad är det ni säger,undrade Zayn till sist och suckade.Jag tror han började bli lite irriterad över dom nu och Antonia märkte det.
-Lite grejer,sa hon lugnt,men hennes röst skakade lite.
-Fryser du?frågade Harry.
-N-nej...började hon
-Jo,sa Emma med en sarkastisk ton.
-Okey lite då,skrattade Antonia.Jag gick över och satte henne i mitt knä och svepte en filt över oss.
-Bättre,sa jag och såg ner på henne.
-Mm,svarade hon.Hon hade halvt somnat på bara dom få sekunderna.
-Ska vi rita en mustach på henne,fnittrade Emma.
-Ja!,utbrast jag av förtjusning.
-Men nej hon kommer bli arg,sa Louis och skrattade."Minns ni sis när vi hade råkat kastat ägg på dörren där hemma.Hon bokstavligen brottade ner oss till marken,förutom Niall han brottade ner henne med en kyss"fortsatte han och jag blev röd i ansiktet.
-Ska vi sova eller?frågade Zayn och jag och Emma utbytte blick.Vad var det med honom?Han verka så sur av sig.
-Visst,suckade Emma och stälde sig upp.Hon oh Zayn gick in i tältet och dom pratade tysta för sig själv.
-Ja vi ska sova,sa Louis och låtsades gäspa.Dom gick in i sina tält och jag blev kvar själv med Antonia igenHon låg mot mitt bröstkorg med sitt huvud och såg so fridfull ut.Jag kollade försiktigt hennes ben som för några veckor sedan hon hade stukat efter att hade blivit på körd utanför vårat hotell.Jag la armana under hennes knän och lyfte försiktigt upp henne i min famn.Jag lyfte försiktigt in henne i tätet och la ner henne.Hon höll i min tröja så jag la mig bredvid henne.Zayn hade somnat och likså Emma.Jag tittade på Antonias ansikte medans jag sov och kände mig lycklig lottad.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev en kort en men ja ska iväg till en kompis stuga!Det är jag Antonia LOL!
Emma & Antonia


Kommentarer
Anonym

Bra men Kort!Längtar till nästa!

Svar: Jag är ledsen har haft så fullt upp,vi ska försöka förbättra oss!
Antonia gällentoft

2012-07-10 @ 19:32:40
Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack! :D
Antonia gällentoft

2012-07-11 @ 11:15:57
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0