One Moment With you: Del 26

-Fick ni följa med på tuneen då?frågade Niall och smekte mitt hår.
-Ja,Emma gick med på det,hon skulle göra en viktig grej i U.S.A,sa jag och log.
-Vadå,undrade Niall och blev väldigt nyfiken.
-Du få veta imon,sa jag och fnittrade.
-Nej säg,sa han och satte sig upp lutand på sin armbåge.
-Nee,sa jag och skrattade ner i kudden.
-Jag kicklar dig,ja lova....,började han.
-Nee,sa jag och han kicklade mig igen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emmas perspektiv
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Alla hade ätit förutom Antonia och Niall som var väldigt ovanligt. Jag hade sagt åt Antonia att det gick bra att vi sov här, men jag tvekade jag hade inga grejer här så jag skulle inte kunna fixa mig på morgonen. Jag ville ju inte att Zayn skulle se mig se så hemsk ut, fast han hade ju sett mig se ut så tidigare i sommar. Jag gick och satte mig i soffan samtidigt som Harry och Liam började städa undan allt jag dragit fram, Zayn kom och satt sig bredvid mig och satte sin arm runt mig.
-Ska ni sova här? frågade Zayn och rynkade på pannan.
-Ja, det verkar som det, sa jag och kollade mot honom.
-Ska ni med på vår turné i U.S.A då? skrek Louis från matbordet.
-Jag pratade om det med Antonia och.. började jag säga med nedstämd ton och kollade ner i marken som om jag skulle säga att vi inte skulle komma med.
-Vi kommer! skrek jag nästan och i samma ögonblick blev deras ansikts uttryck glada istället för ledsna.
-Vad kul! sa Harry och log brett mot mig. Zayn kollade mig i ögonen och log mot mig samtidigt som han tog min hand i hans hand.
-Vill du sova i min säng inatt eftersom Antonia sover i Nialls rum? frågade Zayn mig lite blygt. Mitt huvud började snurra, jag började rådna som säkert syntes tydligt.
-Ja, det kan jag väll om det går bra? frågade jag osäkert, men jag kände på mig att hans svar skulle bli "ja".
-Ja, det är klart! sa Zayn med en väldigt glad röst. Alla killarna började att små skratta, och jag kände hur mina kinder blev tomat-röda. Jag hade förut sovit i Zayns rum men det var när jag var ensam, jag hade aldrig sovit med honom och det gjorde mig nervös, tänk om jag skulle göra något pinsamt medan jag sov, pruttade, eller pratade i sömnen eller värre snarkade? Alla mina tankar for runt och runt i mitt huvud så mycket att jag inte hade ens märkt att Zayn hade gått för att hämta något jag kunde sova i. Han kom in i rummet igen med en stor T-shirt som var mörkblå med en massa märken på, det var den jag hade haft på mig när jag hade sovit här tidigare.
-Blir den här bra? frågade Zayn när han kom fram till mig. Jag nickade och tog emot tröjan, jag gick sen in i badrummet för att byta om till T-shirten som Zayn hade gett mig. Jag satte upp mitt går i en snodd och tog av mig mina shorts och mitt linne och satte sedan på mig T-shirten. Den passade mig, jag brukade inte ha sånna tröjor alls för att dem inte klädde mig så bra men något med den här gjorde att jag såg bra ut i den. Jag gick ut ur badrummet med kläderna i handen och frågade direkt Zayn om vi skulle gå och lägga oss, han nickade till svar och började komma efter mig till hans rum. Jag satte mina kläder på hans byrå i hans rum och sedan la jag mig i hans säng. Han kollade på mig en stund och la sig sedan vid min sida, han höll om mig skyddande med sina armar runt min midja. Jag kände hans andedräckt mot mitt huvud, och jag rådnade och sedan hoppades jag att han inte hade märkt det.
-Hur kunde du förlåta mig så snabbt? frågade han mig helt plösligt.
-Jag vet inte, sa jag och vände mig mot honom.
-Hm, sa han och kollade mig djupt in i ögonen.
-Jag kanske är så kär att jag knappt orkade bry mig om det, sa jag med ett litet skratt. Medan jag sa det så mindes jag mina alla mina tårar som hade fällts den dan och den natten. Han suckade och kollade upp i taket sedan på mig igen och gav mig en lång och passionerad kyss, jag log och sedan vände jag mig tillbaka igen. Jag kände hur hans armar omfamnade mig igen.
-Jag är nog också rätt så kär, sa han och kysste min kind. Sedan somnade vi i varandras armar.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nialls perspektiv
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag vaknade och kollade på klockan, den var 5 min över 12, jag hade aldrig i hela mitt liv sovit så här sent förutom när jag hade druckit lite för mycket. Jag vände mig om och där låg hon, hon som gjorde min dag Antonia. Hon sov än, och jag låg och kollade på henne i flera minuter tills hon vaknade. Hon öppnade sina ögon och gäspade lite smått, och sen så log hon mot mig.
-Säg inte att su har legat och kollat på mig hela natten eller? sa Antonia skämtande.
-Nä inte HELA natten, skämtade jag tillbaka. Hon log än en gång och kollade i mina ögon, jag skulle aldrig vänja mig vid hennes choklad bruna ögon, de var helt magiska. Jag tog bort hennes lugg från hennes ansikte med min hand och förde håret bakom hennes öra.
-Ska vi gå och äta frukost? frågade jag glatt.
-Nja, jag äter inte frukost, sa Antonia och knuggade sig i ögonen.
-Gör du inte! sa jag med en högre ton.
-Nä, det chockar till och med Emma, sa Antonia och skrattade till. Jag började gå ur sängen och sätta på mig mina kläder igen, Antonia gick ut ur rummet för att byta om från sin pyamas till sina vanliga kläder. Jag gick ut ur rummet och såg att alla var vakna förutom Emma och Zayn så jag började att prata med Antonia hur vi skulle få upp dom ur sängen. Vi smög in i rummet och där låg dem Emma låg på sin sida och Zayn med, jag hoppade på Zayn medan Antonia hoppade på Emma i samma ögonblick. Och sen kom alla de andra killarna in i rummet och började sjunga högt och ljudligt. Antonia satt sig upp på Emma och Emma drog för täcket för ansiktet och gav i från sig några tysta gnällningar, Zayn gjorde det samma men han gav mig även ett slag i armen som knappt kändes. Antonia drog av Emma hennes täcke och sa "Emma du ser hemsk ut!" Emma ryckte till och sprang med sina grejer till badrummet och sedan ropade "Kom Antonia" och Antonia började gå mot badrummet halv skrattandes. Vi hade en riktigt rolig morgon men Zayn surade ganska mycket av morgonen eftersom han hade velat sova längre, och Emma var lika sur som honom men Antonia lyckades muntra upp henne när hon sa att de kunde fara och shoppa någon dag. Efter frukosten så satt alla vid bordet.
-Antonia? frågade jag lugnt.
-Ja, sa hon med ett skratt.
-Vad var det producenten sa till Emma? frågade jag nyfiket. Hon och Emma började skratta och sa nått på svenska.
-Vill ni verkligen veta?frågade Emma lömskt.
-Ja, sa alla killarna samtidigt.
-Okej det han sa till mig var att...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad var det producenten hade sagt? Får ni veta imorgon..
Antonia har farit på ett läger i veckan så hon kommer inte kunna samverka i skrivandet men jag hoppas att ni kommer njuta av en vecka med bara mig skrivandes! :D
Men nästa vecka kommer jag att vara borta den mesta delen av veckan så då kommer Antonia bara skriva, hoppas det går bra ;)
Emma & Antonia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0