One Moment With you:Del 24

-Det är bara grottmänniskorna kvar då,sa jag och log mott Antonia som skrattade.
-Alvarligt jag kan höra er,ropade Zayn.
-Japp,supper hörsel,sa jag och Antonia ryckte på axlarna samtidigt som hon flinade.
-Ja,här är min plan.......
--------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Zayns perspektiv
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Klockan var runt halv fyra och jag var färdig att åka.Killarna hade berättat planen som skulle utföras ikväll.Det var riskabelt men det kanske funkade.Niall hade nyss ringt Antonia och hade bställt en taxi åt Emma till konsären.Först hade Emma varit helt imot det,men då hade Antonia kallat henne en grottmänniska och då hoppade hon ur sängen och blev klar på nolltid.Antonia skulle komma om några minuter och det var det vi alla väntade på.Dörren öppnades och Niall var den första som reagerade.Det var såklart Antonia och hon var uppkläd.Emma hade lockat hennes hår,mer än det självlockiga det brukade vara,hon hade en vit tröja och en ros ring.Niall bara log och omfamnade henne,det var då jag önskade jag kunde göra det samma med Emma.Det hela hade varit ett misstag,allt var ju Merissas fel.Hon hade förstört det perfecta vi hade haft.
-Lets go,sa Louis och vi alla gick mot bilen.Killarna var upphetsade och glada och jag försökte spela min rollmed i det glada gänget men det var svårare sagt än gjort.För en gångs skulle behövde inte Antonia sitta i Nialls knä,ännu ett litet stygn i hjärtat mitt,en påminnelse om henne.
Vi kom snabbt fram till hallen där vi skulle spela och vi mötes av tusen skrikande fans.Jag såg en skylt med Emmas ansikte på och ett stort kryss dragit över det.Harry måste ha sett det för han tog min hand och såg mig i ögonen.
-Följ planen,bli inte distraherad ok?Allt kommer bli bra!,sa han och tittade på mig.Jag nickade och försökte stänga ut fansens störande påhitt.Så fort vi kom in började massa människor fixa mickrofoner och sånt.Det var bara 20 min kvar och jag började bli nervös för en gång skull.Längst fram i publiken satt hon och jag kunde knappt andas heller.Niall gav Antonia en  superise kyss sen sprang sedan ut på scen,hon såg väldigt förvånad.Vi sjöng tre sånger och publiken jubblade.Jag såg henne sitta längst fram och det var nu det skulle hända.
-Ok,som ni kanske vet har jag en flickvän,började jag.Hela publiken skrek ja."Jo,jag har ett medelande till henne,hon sitter här nu.Ett misstag hände och jag vill sjunga mina känslor för henne just nu....fortsatte jag.Jag gick ner från scen och tog tag i Emmas hand.Hennes ögon var fyllda med tårar,men inte utav sorg,men glädje.
-För jag älska henne,svslutade jag och log mot Emma."Kan du förlåta mig?"Hon tittade ner i marken och höll handen för munnen.Hela publiken skrek "säg ja".
-Okey,sa hon tillsist och sången började.....
 
 
              
 
Sången beskrev hur jag kände första gången jag träffade henne och jag drog med henne upp på scen.Jag tittade endast på henne medans jag sjöng,och jag kände hur lyckan återvände till mig.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emmas perspektiv
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
med darrande händer, jag försökte torka mina tårar eftersom jag inte ville att mitt smink skulle kladdas ut nu när tusentals av 1D fans såg på mig.Zayn stod vid min sida och kollade på mig medan han sjöng med sin ängla röst. Låten var vacker och underbar precis som honom, jag brukade inte tycka om överraskningar men den här var den bästa av dom alla. När sången var avslutad så gick alla killarna ut på scenen igen och bredvid Niall kom Antonia skrattandes. Zayn gick fram till mig och gav mig en kyss, det var en härlig känsla det var nog det lyckligaste ögonblick jag har haft i hela mitt liv.
Jag började skratta med Antonia som ställde sig bredvid mig, vi bugade och sedan så sprang vi av scenen. Zayn gick fram till mig och Antonia och de andra killarna gick iväg till omklädnings rummet. Det som hände med Merissa det var inte mitt fel det var hon som... började Zayn säga jag tystade honom med mitt finger för hans läppar.
-Antonia berättade allt, sa jag och tog ner mitt finger från hans läppar.
-Jaha, men jag vill bara säga att jag är jätte ledsen för det som hände, sa Zayn med oroligt ansikts uttryck.
-Det var bara det jag väntade på, sa jag och log mot honom. Vi gick hand i hand till omklädnings rummet, och Antonia försökte hålla sig från fnitter.
-Jaha,vad tycker ni om tuneen då?sa Niall.
-jaaa.....började Emma.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var väldigt spännande att skriva det här!
Emma & Antonia


Kommentarer
Sofia

Jag man Inge hitta kapitel 1 :( kan ni länka den? :) xx

Svar: Ska försöka ta reda på hur bara,ja hitta inte den själv x)
Antonia gällentoft

2012-07-01 @ 03:18:46
URL: http://google.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0