One Moment With you:Del 25

-Jaha, men jag vill bara säga att jag är jätte ledsen för det som hände, sa Zayn med oroligt ansikts uttryck.
-Det var bara det jag väntade på, sa jag och log mot honom. Vi gick hand i hand till omklädnings rummet, och Antonia försökte hålla sig från fnitter.
-Jaha,vad tycker ni om tuneen då?sa Niall.
-jaaa.....började Emma.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Antonias Perspektiv
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Konsären slutade och vi hade en stund på oss att ta det lungt innan vi var tvungna att åka.Vi gick alla mot mini bussen och jag fick åter igen sitta i Nialls knä.Så fort jag hade satt mig ner så la han armana om min midja och lutade sitt huvud mot min rygg.Det kändes varm och på något sätt tryggt.
-Hörni jag har en idee,sa Harry och tittade bak på oss so satt där."Ska vi kanske äta hos oss?"fortsatte Louis.
-Jag ville säga det,sa Harry lite surt.
-Kan det hjälpa med att Emma gör tacos?frågade Liam.
-Höru,sa Emma och vi brast alla ut i skratt.När vi kom fram så började som sagt Emma laga mat.När hon stod
vid spisen så kom Zayn bakifrån och omfamnade henne.Hon tittade upp och dom möttes i en kyss.
-Men snälla,måste ni göra sånt nu?frågade jag och försökte se äcklad ut.
-Tycker du sånt är äckligt?fråga Liam samtidigt som Niall kom in med en macka i munnen.
-Vafå föw någowt?sa han halv tugande och jag fnissade.
-Att kyssas,sa Liam och flinade.Niall såg lite sårad ut.
-Nej,jag mena inte så,sa jag ängsligt och tog hans händer i mina.Han svalde resten av sin macka och tittade mig i ögonen.Vi satte oss alla och åt och efter en stund tog Niall min hand.Han nickade mot Zayn och vi sa godnatt till dom andra.
-Kom,sa han och drog med mig till sitt rum."Jag vill prova en sak".Vi gick in och han stängde dörren.Han tittade mot mig igen och jag kände rodnade spridas över mitt ansikte.Han lutade försiktigt sig ner och jag stälde mig på tå.En försiktigt kyss bröts fram och jag kände hands armar runt min midja medans jag drogs in mot honom.Det blev alvarligare och mer passionerat.Tillsist drog jag ett andetag och sedan fortsatte det.Efter en stud avslutades det och han stod där med ett stort leende på läpparna.
-Hur var det där?frågade han.Jag svarade med ett rodnade och tittade på hans bröskorg.
-D-de var okey,sa jag med en darrig röst.Sanningen var att det var mer än okey men det kunde jag inte säga.Han la sin hand under min haka oh drog upp mitt ansikte mot hans igen och för en andra gång sveptes jag in av hans armar.Vi satte oss ner på sägen och det blev alvarligare.Men snart avbröt jag det.
-Vad är fel,sa Niall och lät lite andfådd,jag skrattade.
-Det låter som om du har sprungit tusen mil,skrattade jag.
-Jaså,sa han och flinade."Då ska du också få!"sa han och började kickla mig.Jag fnittrade och skrek sluta,Emma måste ha berättat var jag var mest kickligast för han visste.Snart låg jag på rygg i hans säg och bara skrattade.Efter ett tag gav han sig och la sig bredvid mig.
-Kan du inte sova här hos mig,där jag vet att ingen tar dig ifrån mig,sa han med världens sötaste röst.
-Visst om det går för Emma,sa jag skrattande.
-Fixat,sa hqn och skrattade med mig.Jag lånade en tröja att sova i och vi la oss ner igen ansikte mot ansikte.
-Fick ni följa med på tuneen då?frågade Niall och smekte mitt hår.
-Ja,Emma gick med på det,hon skulle göra en viktig grej i U.S.A,sa jag och log.
-Vadå,undrade Niall och blev väldigt nyfiken.
-Du få veta imon,sa jag och fnittrade.
-Nej säg,sa han och satte sig upp lutand på sin armbåge.
-Nee,sa jag och skrattade ner i kudden.
-Jag kicklar dig,ja lova....,började han.
-Nee,sa jag och han kicklade mig igen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad tyckte ni?
Denna fick vara lite kortare haha :)
Emma & Antonia


Kommentarer
Anneli

Allt bra?:D

Svar: Bara bra tack! :D
Antonia gällentoft

2012-07-02 @ 10:14:07
URL: http://Anneliih.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0